Tuesday, December 29, 2015

New year's resolution / Novoletna zaobljuba

New year is coming and although this blog hasn't been as active as I hoped it would be, I plan to change that.
So my new year's resolution for 2016 is:
Write at least one blog post every week.
I've been so frustrated because I didn't have (or didn't make) time to post here.
I started this blog so that I wouldn't forget what I love to do in my spare time and share my projects with anyone who might be interested in them. In the last few months I got a new puppy, new job and started a new personal business project so time just passed by so quickly.
I've decided though that I will make no more excuses for not being more consistent with the blog.

So for now I wish you all a happy and productive new year 2016.

Cheers,
Petra

Spirit of new year in the woods. / Novoletno vzdušje v gozdu.


Nove leto se neusmiljeno bliža in čeprav letos tale blog ni bil tako aktiven, kot bi si želela, nameravam to spremeniti.
Zato se moja novoletna zaobljuba glasi;
Vsak teden napiši vsaj eno objavo na blogu.
V letu, ki se izteka, sem bila precej razočarana, da nisem imela (sli si vzela) časa za pisanje objav.
Blog sem začela pisati, da ne bi pozabila, kaj rada počnem in ustvarjam v prostem času in da bi lahko delila moje projekte z vsemi, ki jih utegnejo zanimati. V zadnjih mesecih sem dobila novega kužka, novo službo in začela postavljati zaseben poslovni projekt. Časa za tale kotiček pa je kar zmanjkalo.
Sedaj pa sem se odločila, da v prihodnjem letu ne bom več imela izgovorov, da ne bi redno objavljala tule gor.

Za sedaj vsem, ki morda po kakšnem naključju berete tole objavo, želim srečno in produktivno leto 2016.

Se beremo,
Petra




No comments:

Post a Comment